Osmangazi, Bursa
Altınova, 2. Altınova Sk. NO:9/A, 16250 Osmangazi̇/Bursa
Bu işletmenin sahibi misin?
Sahipliğini al; premium paketlerle aramada öne çık, müşterilerine ulaş, gelişmiş istatistikleri gör. Aylık binlerce pet sahibine görün.
11 fotoğraf gizli
İlçe Paketi ile gör →Eğer hayvanınıza bir gram bile değer veriyorsanız burayı tercih etmeyin. Sapasağlam hiçbir hastalığı olmayan sadece tıraş ve iç dış parazit için annemin buraya götürdüğü köpeğimizi ne yazık ki kaybettik. Henüz sedatifin etkisi bitmeden ve köpek ayılmadan ayakta durmaya bile başlamadan taburcu edilmiş eve gönderilmiştir. Sanırım okudukları okulda sedatif alan hasta nasıl taburcu edilir öğretmemişler. Eve geldikten sonra kanaması olunca annem kendilerini aradığında kanamanın normal olduğunu iç parazitin etki ettiğini söyleyerek hayvanın başka yerde yapılsa belki kurtarılacak olan tedavisini de geciktirmiştir. Boris bizim için bir evlat bir çocuktu tarif edilemez bu acıyı yaşamak istemiyorsanız kesinlikle buranın önünden geçmeyin. Yazdığınız bütün her şeye cevap vereceğim. Öncelikle bana ve diğer bütün mağdur ailelere verdiğiniz cevaplardaki mahalle ağzı üslubunuz ve alaycı tavrınızı bir hekime hiç yakıştıramadım. Köpeğimizi güzel havalarda bizimle birlikte terasa çıkarmamızda ne gibi bir sorun gördünüz anlayamadım ayrıca ben köpeğime nerede baktığımın hesabını takdir edersiniz ki veterinere vermeyeceğim. Köpeğimin en son paraziti yine sizde 6 ay önce olmuştur eğer bir kayıt sisteminiz varsa belli ki yok kontrol edebilirsiniz. Pazarlık konusuna gelirsek biraz indirim yapın da köpeğimizin de canını alın demedik siz onu da yaptınız. Anestezi defterinizin içindeki gelişebilecek komplikasyonlar kısmında iç kanama ve hipovolemik şok var mı bunu da ayrıca gelip okumak isterim. Borisin sağ ve kendinde olduğu ayağa kalkıp yürüdüğü bir kamera kaydınız varsa lütfen güzel muhafaza edin çünkü mahkemede lazım olacak. Sizi arama konusuna gelirsek bütün arama kayıtları mevcut bütün telefon konuşmaları itinayla çıkarılacak merak etmeyin. Kliniği açalım demediğiniz burada algı yaratmaya çalıştığınız annemin size lütfen gelip bakın diye yalvardığı ortaya mutlaka çıkacak. Siz kliniği açmadığınız için bakmadığınız için başka bir veterinere gidildi ve köpeğimiz üniversitede SİZİN UMURSAMAZLIĞINIZ YÜZÜNDEN can verdi. Düşüp düşmediği konusuna gelirsek size başvurdukları kamera kayıtlarında her şeyin normal olduğu gayet neşeli ve sağlıklı bir köpek olduğu eminim açıkça gözüküyordur. Aynı şekilde köpeği bir beze sarıp baygın halde annemin kucağına verip gönderdiğiniz de açıkça gözüküyordur. Eğitim ve donanım konusunda ise diğer yorumları okuyan herkes görecektir ki iki haftada bir kedinin fip olduğunu bile anlayamayacak kadar tecrübesizsiniz. Bunları da kimse size evladını HOCAM NE GEREKİYORSA YAPIN YETERKİ İYİ OLSUN diyip güvenip emanet etmesin diye yazıyorum. Ayrıca bütün kötü yorumların altına yazdıgınız yanıtlarda defalarca maddiyattan bahsetmeniz maalesef bu işi yalnızca para için yaptıgınızın kanıtıdır, sağlık sektörü sadece para için yapılacak bir iş değil öncelikle hayvan ve insan sevmelisiniz. Son olarak siz bizim köpeğimize verdiğimiz değeri ölçebilecek seviyede vicdana ve merhamete sahip değilsiniz. Umarım kimse bu yazdıklarımdan sonra sizi tercih etmez de başka canlara da kıymazsınız.
5 ay önce
Köyde bakıma muhtaç sahipsiz kedi ve köpeklerin bakımını yapmaktayım, karşılaştığım sorunlar karşısında gayet anlayışlı bir biçimde yardımcı oldular. Düşük yapan kedi, kanlı ishal olan yavrular, köpeklere uygulanacak tedavilere kadar her … Diğer
4 ay önce
Kedim mantar hastalığına yakalanmıştı. Kedimin iyileşmesinde doğru tedavi yöntemlerini kullanarak sağlığına kavuşmasını sağladılar. Emeğinize sağlık çok teşekkür ederim iyi ki varsınız. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
4 ay önce
Bir önceki yorumda Burak bey hakkında söylenenler çok rahatsız edici, tamamen iftiraya yönelik söylemler olduğu apaçık ortada. Yıllardır tanıdığımız bildiğimiz, hakkında bir tane bile şikayet dosyası olmayan tertemiz birine böyle bir iftira atmak vicdan sahibi olan birinin yapabileceği bir şey değildir! Çamur atayım yapışmazsa da izi kalır diye düşünülerek yapılan bu yorumun gerçeği yansıtmadığını Burak Beyi tanıyan herkes bilir. İyilik yapan iyilik, kötülük yapan kötülük bulur.
5 ay önce
Sorduğum her soruma cevap bulduğum, kedimi gözüm kapalı bırakabileceğim bir klinik ve kesinlikle işlerini severek yapan Burak ve Bestami Hocam'a çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar dilerim.
5 ay önce
Bu kliniğe kedilerimi götürüyorum çok memnunum Bestami bey çok iyi bir doktor yanında Burak beyle ilgili fena şeyler duydum üzüldüm Mecburen yazıyorum bir kaç kedi besleyen bayan arkadaş söyledi … Diğer
5 ay önce
Kedilerimiz çok hasta olmuştu Burak bey uzman deneyimleriyle onları iyileştirdi. Çok teşekkür ederim.
6 ay önce
Verdikleri ilgi ve hizmet çok güzel ve kaliteli. Hayvanlarımız doğru ve güvenilir kişilere emanet.
2 ay önce
İşini gerçekten hakkıyla yapan bir beyefendi tanıdığıma çok memnun oldum Yardımları için çok teşekkür ederim
4 ay önce
Yaklaşık 9 ay önce sokaktan bulduğum hatta ilk bulduğum an bile bu kliniğe getirdim kuzumu çünkü bir kaç kere evimize yakın olmasından dolayı diğer kedimizide acil durumlarda buraya getiriyorduk. İkinci kedimin aşılarını buraya yaptırmaya başlamıştık henüz 5 aylıkken rahatsızlandı ve şehir dışındaydım annem güvenerek bu kliniğe bıraktı kediyi ciğerlerini üşüttüğünü söylediler ve tedavisine 20.000 bin lirayı geçik bir para ödedik ve 2 hafta sonra iyileştiğini söylediler eve getirdik eve gelir gelmez hayvan yeniden rahatsızlandı ve beyefendilerin tutumunuda biraz değişik bulduğumuz için büyük kedimin veterinerine getirdik ve bize fip olduğunu söyledi ve para bile istemedi yaşatamam belki diye . Şimdi soruyorum siz nasıl 2 hafta tedavi ettiğiniz bir kedinin fip olduğunu anlamadınız ve bizden yanlış tedavi için bir ton para aldınız para umrumda değil zaten sizden yaşadığım acı çıksın diye her gece yatmadan dua ediyorum. Bihter fipmiş diye ben aradığımdada fipin tedavisi yok zaten diye acımasızca bir laf söylendi . Emin olum gözüm parada olsa size dava açıp misliyle alırdım ama acımı tatmanızı yeğlerim. Sizden ricam sevgili hayvan dostları lütfen evcil ve ya sokataki canlarınızı öleceklerini bilseniz yakın diye bu kliniğe getirmeyin. Başımıza gelenin kimsenin başıma gelmemesi dileğiyle.
9 ay önce
Vt. Bestami bey, gerek hayvan psikolojisii gerek insan psikolojisi ve anatomisini iyi bilen birisi olduğu icin işini gayet güzel yapıyor. işinde ehil ve uzman. Her türlü hayvaninizi getirip güvenle tedavi edebilirsiniz üstelik fiyatlar çok uygun.
2 yıl önce
Kedimizin gözünde bitmeyen bir enfeksiyon akıntı mevcuttu bestami beyle tanıştık ve osmangazi veteriner kliniğiyle hem enfeksiyon geçti antibiyotikli merhemlerle spreylerle geçirdik akıntımızı hemde sürekli kontrollerimizi sağladık. Artık rutin olarak buraya geliyoruz ve çok memnunuz
9 ay önce
kedimizi sahipleniğimizden beri sadece buraya gidiyoruz. Bestami ve Burak beye çok teşekkür ederiz. kedimizin kısırlaştırma operasyonunu da onlar yaptı. her sorumuzu sabırla tek tek cevapladılar. yeri geldiğinde saat gece 12de bile aradık ve ilgiyle cevap aldık. çok memnunuz.
bir yıl önce
Benimde kedim var 1 aylıkken aldım şimdi 1 yaşında o zamandan bu zamana kadar bestami bey takip ediyor ama ben bir cahillik edip başkasına kısırlaştırdım ama çok büyük hata yaptım bir hafta sonra bestami beye gittim durumu anlattım kendi … Diğer
bir yıl önce
Kedimizi sahiplendiğimizden beri buraya gidiyoruz. Bestami bey ve Burak bey kontrollerini yapıyor. Kısırlaştırma operasyonunu da onlar yaptı. Çok memnunuz
bir yıl önce
İlgisi alakası müthiş bir insan. Sokak hayvanlarına bişey olsa hemen koşarak gider bakar tedavi eder. 1 kedim ameliyat ve kısırlaştırma yaptırdık. 1 kedimizide ölümden döndürdü. Yapılan iftiralık yorumları dikkate almayarak gönül rahatlığla evcil dostlarınızı tedavi ettirebilirsiniz.
bir yıl önce
Kedimi sahiplendiğimden beri gittiğim tek adres.. Şunu söylemek isterim ki yavrumuz bile doktorunu çok seviyor asla agresifleşmiyor 🥰 Tatlı dilleri güzel karşılamaları Bestami bey ve diğer doktor arkadaşımız özür dilerim ismini bilmiyorum. İşlerini hakkıyla yapanlardan. Hayvan ruhunu anlayanlardan dışarıdaki hayvanları bile tedavi eden yüreği kocaman bi klinik.. Kötü yorumları gerçekten anlamıyorum bazı şeyler yaşanabilir ama unutmayın ki bir canlı sonuçta veren de Allah alan da Allah .. ben eminim ki ellerinden geleni sonuna kadar yapıyorlar. Gerisi takdiri ilahi.. Vurdumduymaz umursamaz ilgisiz bi yer değil gerçekten alınan her ücret helal-i hoş olsun.. Unutmayın ki hayvan sahiplenmek çok büyük bir sorumluluktur masraflarını da göze almaktır. Gerçekten kapıdan içeri girdiğiniz an ortamın enerjisini alıyorsunuz. Bütün aşıları burada oldu ve tek bir sorunla karşılaşmadım. Her sorumu özenle cevapladılar her mesajıma dönüş sağladılar. Eğer ki bir veteriner arayışındaysanız düşünmeden gidin. Bende yorumları okuyarak gitmiştim çünkü ,yollarımız kesişti bu şekilde MİA sizi çok seviyor veteriner abileri😻 Nice canlara şifa olmanız dileğiyle
bir yıl önce
Bu yer yüzünden hayvanım canından olucaktı herhangi bi cerrahi işlem yapılmadan batikon tedavisi ile eve yollanıp utanmadan 9 bin lira para istediler bayram günü arıyorum telefonlara cevap veren yok karşılığında bayram günü telefon açmak zorunluluğu olmadığını söylüyorlar yazılacak çok şey söylenilecek çok var ama Allah’a havale ediyorum
bir yıl önce
Merhabalar beninde bir keyfim var yaklaşık 1 yıldır Osmangazi veteriner kliniğine götürüyorum kendilerinden çok memnunum kedim gençlik hastalığına yakalandı Burak hocamız ve Bestami hocamız kedimi kurtarmak için ellerinden geleni yaptılar … Diğer
bir yıl önce
20 gün önce kedimi kısırlaştırma operasyonu yaptı,gece kedim çok kötüleşti, fakat hiç bir şekilde veterinere ulaşamdık, telefonlara dönüş yapmıyor, başka veterinerden yardım aldım. Herşey dahil anlaşma yapıp, daha sonra dikiş aldırmaya ve … Diğer
bir yıl önce
Kaynak: Google · İşletme sayfasından alınmıştır.
Henüz değerlendirme yok. İlk yorumu sen yap!
Osmangazi Veteriner Kliniği, Osmangazi, Bursa bölgesinde faaliyet gösteren güvenilir bir veteriner kliniği olarak hizmet vermektedir. Evcil hayvanlarınızın sağlığı ve mutluluğu için uzman veteriner hizmetleri sunar. Koruyucu sağlık hizmetlerinden acil tedaviye, cerrahi operasyonlardan diş bakımına kadar geniş bir yelpazede hizmet verilmektedir.
Bursa Osmangazi bölgesinde veteriner arıyorsanız Osmangazi Veteriner Kliniği doğru adres olabilir. Osmangazi ve çevresindeki veteriner seçenekleri arasında Osmangazi Veteriner Kliniği, evcil hayvanlarınızın sağlığı ve mutluluğu için uzman veteriner hizmetleri sunar hizmetiyle öne çıkmaktadır. Osmangazi Veteriner Kliniği ile ilgili iletişim bilgileri, çalışma saatleri ve konum detaylarına bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Osmangazi, Bursa bölgesindeki diğer işletmeleri keşfet: