Erdek, Balıkesir
Zeytin Mahallesi Arif Kalıpsızoğlu caddesi no:80, 10500 Erdek/Balıkesir
Bu işletmenin sahibi misin?
Sahipliğini al; premium paketlerle aramada öne çık, müşterilerine ulaş, gelişmiş istatistikleri gör. Aylık binlerce pet sahibine görün.
18:00: Genellikle en yoğun saat(bugün)
Kategori ortalamasına göre tahmini yoğunluk. İşletme sahibi oldukça gerçek verilerle güncellenir.
12 fotoğraf gizli
İlçe Paketi ile gör →Otel sınıfı itibariyle değerlendirdiğimde gayet güzel bir çok detay ince ayrıntılarına kadar düşünülmüş temizlik anlamında iyi restaurant ve karşılama personelide güler yüzlü ve ilgili alakalı. Manzarası çok güzel, kıyısıda çok temiz deniz de güzel tesisin eksi olarak değerlendirebilecek tarafları. Kahvaltıyı çok yeterli bulmadık daha iyi olabilir. Aynı şekilde akşam yemeği de yeteri kadar yeterli ve iyi sayılmaz. Porsiyon anlamında çok zayıf lezzet iyi fiyatlar ortalama. Otelde yaşadığımız en büyük sıkıntı saat 10 da başlayan ve 01.00 e kadar devam eden dj performans adı altında düzenlenen parti oldu. Eğer aileyseniz ve çocuğunuz varsa bu çok büyük bir sıkıntı bütün gürültüyü tam anlamıyla odanızın içinde hissediyorsunuz 3 saat boyunca sanki odanız bir deprem oluyormuş gibi müziğin bass etkisini yaşıyorsunuz. Bu durumu ilettiğimizdede sorunumuza malasef bir çözüm bulunamadı. 1 e kadar deprem etkisiyle oturmak durumunda kaldık malasef. Bekarsanız veya otele sadece eğlenmek amacıyla günü birlik gelmişseniz sorun olmayabilir ama bizim için büyük bir sorun oldu malasef dışarıdan gelen misafirler için otelde konaklayan misafirlerin huzuru ve dinlenmesi tamamen göz ardı edilmiş durumda. Bu şirin ve güzel otelde daha güzel organizasyonlar düzenlenebilir diye düşündük. Otel resepsiyonundan plaj için havlu istediğimizde de bize havlu satan işletmenin adreslerini vermeleri de komikti :) otel sahibi belli ki otelini seviyor ve gereken özeni gösteriyor ama işletmenin daha profesyonel bir şekilde idare edilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Öyle olursa Herşey çok daha güzel olabilir.Gezi türüTatilSeyahat grubuAileOdalar: 3Hizmet: 3Konum: 5OdalarYeterli düzeyde ve temizGüvenlikOrta seviyeYürüme olanaklarıGüzelYiyecek ve içeceklerOrtalama seviyedeOtelde öne çıkanlarMuhteşem manzara, Romantik
29 Mayıs 2026 günü İzmir’den gelen misafirlerimizle restaurantı ziyaret ettik. Daha önce yaklaşık 1 yıl önce gelmiştik gayet memnun kalmıştık buna güvenerek misafirlerimizi de getirdik fakat hizmet konusunda sınıfta kaldı. Erken saatlerde … Diğer
Otelin konumu açısından büyük bir problem yaşamadık, merkeze çok uzak olmaması avantaj sağlıyor. Ancak maalesef oda konusunda ciddi sıkıntılarla karşılaştık. Odamızda çok fazla sivrisinek vardı ve bu durum tatilimizi olumsuz etkiledi. Akşam dinlenmek yerine saatlerce sivrisineklerle uğraşmak ve onları öldürmeye çalışmak zorunda kaldık. Gece boyunca rahat uyuyamadık, sürekli sivrisineklerden rahatsız olduk. Bu nedenle konaklamamız beklediğimizden çok daha stresli geçti. Bunun yanında odaların temizlik seviyesi de yeterli değildi. Odaya ilk girişimizde temizlik konusunda daha özenli olunması gerektiğini düşündüren detaylarla karşılaştık. Tatilde insanın en azından temiz ve rahat bir ortamda konaklamak istemesi çok doğal ancak bu konuda beklentimiz karşılanmadı. Konum avantajına rağmen, sivrisinek sorununun çözülmemiş olması ve temizlik konusundaki eksiklikler nedeniyle konaklamamızdan memnun ayrılmadık. Bulunduğu ortam nedeniyle (doğayla iç içe. Vs )olarak sinekler olabilir yardım istryebilirsiniz olarak not düşülmüş ancak bu yazı yazılana kadar oda temizlenip bırskılıyorsa sineklerde kontrol edilebilirdi.Özellikle yaz döneminde konaklayacak misafirlerin bu konuda bilgi sahibi olmasının faydalı olacağını düşünüyorum Restorant fiyatları ise genel olarak diğer oteller ile ortalama diyebiliriz .Gezi türüTatilOdalar: 2Hizmet: 4Konum: 4
Bu işletmeden aldığımız hizmet sıfır. Kış ayında elli kişilik grup olarak yer ayırttırdık. Kahvaltı açık büfe denildi,tabak servisi yapıldı. Yarı pişmiş sigara böreği, boyalı bir çayı uygun gördüler. Bizim gala gecemizde nişan organizasyonu … Diğer
Bayram tatili için bu oteli tercih ettik ve gerçekten çok memnun kaldık. Açıkçası beklentimizin üzerinde bir deneyim oldu. Bayram boyunca her güne ayrı bir etkinlik konulmuş. Bu yüzden sıkılmaya vakit bulamadık desem yeridir. Çalışanların ilgisi ve samimiyeti çok rahat hissetmemizi sağladı. Bir şey istediğimizde hemen yardımcı oldular, hiçbir sorun yaşamadık. Benim favorilerimden biri olduGezi türüTatilSeyahat grubuArkadaşlarOdalar: 5Hizmet: 5Konum: 5Odalarodalar gayet temizdiYakındaki etkinliklerotelde çok güzel etkinlikler vardıGüvenlikhiçbir sıkıntı yaşamadıkYürüme olanaklarıyürüyüş için çok fazla yer varYiyecek ve içecekleraçık büfe kahvaltısı mükemmeldi yemekler çok lezzetliOtelde öne çıkanlarMuhteşem manzara
İşletme,çalışanlar,garsonlar her şeyden çok memnun kaldım. Tekrar kesinlikle gelirim ama cumartesi akşamı dj ve çalınan parçalar çok kötüydü 17 kişilik grup masaydık istediğimiz 1 tane bile parçayı çalmamasına bişe demiyorum da mekanda … Diğer
Ramazan ayında nişanlımla birlikte konaklama yaptık, akşam iftara katıldık ve ana yemeğimiz çorbadan 45 dakika sonra geldi üstelik sezon olmamasına rağmen servis çok yavaştı, sabah kahvaltısında vasat diyebilirim, ayrıca akşam saatlerinde odamızda sıcak su kesintisi yaşadık. Bunun dışında odaların ve çevrenin dekorasyonu gerçekten çok iyiydi, ve odalarda konforluydu. Hizmet kalitesi biraz daha arttırılırsa gerçekten keyifli ve huzur dolu bir yer diyebilirim.Gezi türüTatilSeyahat grubuÇiftOdalar: 5Hizmet: 1Konum: 5Otelde öne çıkanlarMuhteşem manzara, Romantik, Sessiz
Herşey çok güzeldi. Odalar temiz, çalışan hemen herkes güler yüzlü, ilgiliydi, açık büfe kahvaltı, akşam yapılan çeşitli müzik etkinlikleri güzeldi. Konaklama ve kahvaltı fiyatı olarak güzel bir fiyat fakat restoran biraz tuzluydu. Genel olarak çok keyifli vakit geçirdik. Diğer
- puan verilebilse verirdim. 1 yıldız bile hak etmiyor. Fotoğraflardan görüp çok severek tutmuştum ama rezil ötesi bir deneyim yaşadım. Hoşgeldin bile demeden akşam yemeği menüsü satmaya çalıştılar. Gerçekten hoşgeldin demediler. ISRARLA aşırı pahalı olan fix menülerini satmaya çalıştılar. İstanbul'da Cadde Bostan'da alkol dahil daha ucuza aynı menüyü alabilirsiniz. Malesef rezervasyonu 2 kişilik odaya 1 kişi olarak yaptırmışız. +1 kişi için odanın fiyatı kadar ek ücret çıkardılar. Asla yardımcı olmadılar. Ek ödeme yapmadan bizim zaten ödediğimiz fiyatla aynı olan arka taraflardaki boş odaya geçmek istedik alternatif önerdik ama otelden tekrar 0 dan bir oda tutabileceğimiz paraya +1 kişi ekletmek için para ödedik. Yani x2 ücret ödemek zorunda kaldık. Hadi dedik neyse. Odada kettle yok kıyafet dolabı yok. Girdiğimizde ısrarla satmaya çalıştıkları canlı müzik+ yemek (biz tercih etmedik) gece 2 ye kadar sürdü. Üstelik müzik 00.30'dan sonra ses bombasıyla açıldı. Artık uyuyamadığımız için sinirden odada ağladım. Gidip söyledik artık kapatın saat geç oldu diye ama kapatmadılar. Gece tam 1.45'de artık jandarmayı arayacağımı söyleyince önce sesi azalttılar sonra 2'ye doğru kapattılar. Tüm gecemiz Ankaralı Namık ve sarhoş adam naraları ile rezil oldu. Gece 00.00'a kadar ok ama belli bir saatten sonra misafire saygılı olunması gerek. Restoran müşterisinin açtıracağı bir şişe için konaklayan herkesi uykusuz bıraktılar. Bunu kendileri de söyledi. Şarkıyı artık kesmelerini rica ettiğimizde müşterimiz istiyor ne yapalım dediler sanki biz çadırıyla bölgeye kamp yapmaya geldik. Bu nasıl esnaflık anlayamadım. Uzun süreli konaklanamaz yetersiz bir otel hele çocukla asla gelinmez. Aynı fiyata balıkesirde lüks bir otelde konaklayabilirsiniz. Odalar deniz görmüyor zaten arka taraftaki üniversite yurdundan dönüştürülmüş odalar görüyor orası da üniversite yurdu zaten. Düğün vs. organizasyon için tercih edilebilir sonrasında 1 gece konaklanabilir bir yermiş, insanlar da o amaçla konaklıyorlarmış tabii sonradan öğrendik. Yani öyle hafta sonu kaçamağı sessiz sakin doğa ile iç içe bir yer gelelim romantik olur falanlık bir yer değil. Orda yapılan etkinlik sonrası eve gitmek yerine konaklanabilecek bir yermiş. Gelmeden önce kalacağınız akşam etkinlik var mı diye de teyit edin mutlaka yoksa odanızda uyuyamazsınız zaten. Eklediğim video gece 01.00 civarı. Esnaflık anlayışı olarak gerçekten kötü. Ağustos ayında tekrar kalabalık bir grup olarak Balıkesir'e gelecektik hatta oteli beğenirsek hep birlikte tatile geliriz diyorduk ama esnaflıkları o kadar kötü ki tabii farklı bir otel tercihi yapacağız.Gezi türüTatilSeyahat grubuÇiftOdalar: 2Hizmet: 1Konum: 2OdalarKıyafet dolabı yok. Kettle yok.Yakındaki etkinliklerrestoran kısmında gece boyu canlı müzik. Odanızdan da deneyimleyebilirsiniz.GüvenlikOtelin restoran kısmına dışardan da müşteri geliyor. Yani sadece orada konaklayan kişiler yok otelde. Odada kasa yok biz özel eşyalarımızı arabaya kitledik.Yürüme olanaklarıkumsal var yürünürYiyecek ve içeceklerkahvaltı dahil ve biz beğendik kahvaltıyı
İşletmeyi internette Erdek bölgesindeki otelleri araştırırken tesadüfen buldum yaptığım en iyi tercih olduğunu düşünüyorum Konum olarak çok kolay yerdeydi … Diğer
Kaynak: Google · İşletme sayfasından alınmıştır.
Henüz değerlendirme yok. İlk yorumu sen yap!
Kiraz Beach Otel, Erdek, Balıkesir bölgesinde faaliyet gösteren güvenilir bir evcil hayvan pansiyonu olarak hizmet vermektedir. Seyahat veya tatil dönemlerinde evcil hayvanlarınızın güvende ve mutlu olmasını sağlar. 7/24 gözetim, oyun alanı ve kişisel ilgi ile hayvanınız evinizde gibi hisseder.
Balıkesir Erdek bölgesinde pet pansiyon arıyorsanız Kiraz Beach Otel doğru adres olabilir. Erdek ve çevresindeki pet pansiyon seçenekleri arasında Kiraz Beach Otel, seyahat veya tatil dönemlerinde evcil hayvanlarınızın güvende ve mutlu olmasını hizmetiyle öne çıkmaktadır. Kiraz Beach Otel ile ilgili iletişim bilgileri, çalışma saatleri ve konum detaylarına bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Erdek, Balıkesir bölgesindeki diğer işletmeleri keşfet: