Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii
Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii, 10500
Bu işletmenin sahibi misin?
Sahipliğini al; premium paketlerle aramada öne çık, müşterilerine ulaş, gelişmiş istatistikleri gör. Aylık binlerce pet sahibine görün.
18:00: Genellikle en yoğun saat(bugün)
Kategori ortalamasına göre tahmini yoğunluk. İşletme sahibi oldukça gerçek verilerle güncellenir.
9 fotoğraf gizli
İlçe Paketi ile gör →Sadece lokantasından 3 adet 1 litre su aldık. Tanesini 100 liraya satıyorlar. 3 litre suya 300 lira para verdikSeyahat grubuAile
Odalar sivrisineklerle dolu. Yaşayanlar yanında bir de ölülerin pis görüntüleriyle dolu. Çarşaflar tüylenmiş, odalar hijyenden sınıfta kaldı. Denizi cok temiz değil. geldiğimiz ilk gün deniz analarından zor yüzdük. Ama denizi her zaman … Diğer
Alkolsüz aile oteli konsepti olan otel kesinlikle buna dikkat etmiyor. Her isteyen dışarıdan elini kolunu sallayarak otele girerek alani ve sahili kullanabiliyor. Biz plajdayken dışarıdan gelen gençler ickilerini içti ve bütün şişelerini kumlarin üstünde birakip gitti. Ne bir görevli var ne uyaracak biri. Otelde hiçbir kontrol yok. Ayrıca tesettür hassasiyetiniz varsa bilinki burada öyle birsey yok. Karışık bir plajı olmasını ve dışarıdan günlük gelenleri sorun etmiyorsanız başka tabi. Bunların dışında odalarin genişliği iyi ancak banyosu berbat aşırı derecede ufak ve tuvaletleri çok kötü. Yatakları çok kötü her gün belimiz ağrıdı. Temizlik hiç iyi yapılmıyor. Örnek vermek gerekirse tuvaleti temizlemeye gelen görevli aynı bezle lavaboyu da sildi ve mutfak lavabosunda bezi yıkadı. Tuvaletimiz tıkandı açtılar ancak banyonun her yerinde tuvalet pislikleri bırakmışlardi. Klima ve buzdolabı yok ağustos sıcağında bizi baya zorladı. Sivrisineklerde başınızın belası olacak "heryerde var" demeyin, buradaki okadar çok ki surekli sinek ilacı sürdüğümuz halde aksam bahçede oturmak bile işkence oluyordu. Otelin ciddi bir idare problemi var. Personel güler yüzlü ve yardımsever haliyle bu açığı kapatmaya çalışsa da yetmiyor ellerinden gelebilen bu çünkü. Olumlu taraflarına gelecek olursak denizi çok güzel ve temiz, çocuklar için güvenli oldukça sığ. Ufak çocuğunuz varsa çok rahat güvenle denizde eğlenecektir. Bahçesi çok güzel. Otel sakin ve huzurlu rahatsız olabileceğiniz gürültülü kalabalık bir ortamı yok. Tabi aktivite eğlence ikram vs. arıyorsanız burası yanlış yer olur sizin için. Yemekler yeterli ve gayet lezzetli ev yemekleri tadında. Asla kismiyorlar dilediğiniz kadar alabiliyorsunuz yedi sekiz çeşit tabak ile rahatlıkla doyuruyor. Sabah kahvaltilarinda ise hergun ayni şey var farklı bir ürün çıkarmıyorlar ama yinede yeterli. Özetle sakinliği, denizi ve yemekleri güzel, personeli güler yüzlü gerisi ise berbat olan bir otel. Tabi fiyatları göz önüne alınca beklentiyi de düşük tutup tatmin edici bulabilirsiniz.
Menüde yazan şeylerin bir kısmı yok, örneğin menüde tek çocuk menüsü var, isteyince yok diyorlar. Normal köftenin yanında çocuğun yiyeceği hiçbir şey yok, yanına makarna koyun bunların yerine çocuk için diyorsun yok diyorlar. Yılların işletmesi böyle rezillik görmedim.
Burada öğrenci olarak kalmayı düşünenler düşünmesin hem çok pahalı hemde çalışanlar kötü davranıyor söz verdikleri hiçbir şeyi yapmıyorlar oda da her seferinde fare bulunuyor bir sorun yaşayınca anında çözülmüyor yemekler başta güzel … Diğer
Gün batımı otele ilk defa gittim bahçesinin genisligi denizi oldukça güzel yemekleri de güzel ama küçük çocuğunuz varsa tam tansiyon bi yere gitmenizi tavsiye ederim ben bazen restorantta para ödeyerek yemek yedirdim bazen de yemek çıkmadığı için aparatıf seyler yedirdim odalar guzel çok lüks aramiyosaniz beğenirsiniz. Tuvaletleri çok ufak duş alırken zorlanirsiniz. Güvenlik açısından çokta güvenli bi yer değil gündüzleri insanlar istedikleri zaman girip çıkabiliyolar akşam bi misafirimiz geldi güvenlik orda iken hiç bir şekilde soru bile sorulmadan içeri girdi. Odaları temizleyen görevli temizlikten bi haber tuvaletimiz tıkandı pompa ile açtılar sonra lavabonun içinde yıkamış olacaklar ki dışkı kalintilari vardi lavobanin içinde. İçki içmek yasak tabelası var ama dışarıdan gelenler alkol içtiklerine şahit oldum. Tesettüre dikkat ediyorsanız tesettüre uygun bi otel değil.
28-29 Ağustos tarihleri için balayı olduğunu belirterek oda kiraladık. Otele girdiğimizde zaten tuhaf ve pis olduğunu az çok anlamıştık ama odaya girdiğimizde gerçekten asıl şoku yaşadık. Odanın her yerinde sivrisinek ölüleri yapışmıştı. … Diğer
Öğretmenevi, günbatımı tesisi sahile yakın Mescit için yer arayanlar günbatımı arkasındaki Erdek Meslek Yüksekokulu Camii ne gelebilirler. Tertemiz yer,bay bayan ayrı. Ellerine sağlıkOdalar: 5Hizmet: 5Konum: 5
Denizi, kumsalı gerçekten çok iyi.Tesis olarak konaklamadım.Gunubirlik gittim.ve çok beğendim.Tesisin tabldot yemekleri ev yemeği formunda kaliteli ve tesisteki diğer yemek türlerine göre çok hesaplı. Günbatımı camping 4 .08. tarihinde … Diğer
Deniz biraz pisti. Tesisimize alkol alınmamaktadır yazıyordu fakat her yerde bira şişeleri vardı dışarıdan getirenler vs. Çok denetlendiğini söyleyemem. Olumlu yanı çocuklar için uygun olabilir deniz sığ.Gezi türüTatilOdalar: 5Hizmet: 1Konum: 4
Kaynak: Google · İşletme sayfasından alınmıştır.
Henüz değerlendirme yok. İlk yorumu sen yap!
Gün Batımı Tatil Köyü Erdek, Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii bölgesinde faaliyet gösteren güvenilir bir evcil hayvan pansiyonu olarak hizmet vermektedir. Seyahat veya tatil dönemlerinde evcil hayvanlarınızın güvende ve mutlu olmasını sağlar. 7/24 gözetim, oyun alanı ve kişisel ilgi ile hayvanınız evinizde gibi hisseder.
Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii bölgesinde pet pansiyon arıyorsanız Gün Batımı Tatil Köyü Erdek doğru adres olabilir. Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii genelinde pet pansiyon hizmetleri arasında Gün Batımı Tatil Köyü Erdek, sunduğu kapsamlı hizmetlerle dikkat çekmektedir. Gün Batımı Tatil Köyü Erdek ile ilgili iletişim bilgileri, çalışma saatleri ve konum detaylarına bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Zeytinli Mah. Eski Bandırma Yolu Düzler Mevkii bölgesindeki diğer işletmeleri keşfet: