Gülüç, Zonguldak
Örencik, Sahil Blv No:2, 67313 Gülüç/Ereğli/Zonguldak
Bu işletmenin sahibi misin?
Sahipliğini al; premium paketlerle aramada öne çık, müşterilerine ulaş, gelişmiş istatistikleri gör. Aylık binlerce pet sahibine görün.
18:00: Genellikle en yoğun saat(bugün)
Kategori ortalamasına göre tahmini yoğunluk. İşletme sahibi oldukça gerçek verilerle güncellenir.
12 fotoğraf gizli
İlçe Paketi ile gör →Arkadaşımızın nikahı için geldiğimiz Ereğli’de 1 gece konaklamak için kahvaltı dahil bu oteli tercih ettik. 4 yıldızlı olmasına özellikle dikkat etmiştik ama odaya girdiğimizde hayal kırıklığı yaşadık. Her yer toz içerisinde, mobilyalar çok eskiydi. Lavabo ve tuvaletler ortalama bir hijyen seviyesindeydi. 2 kişilik oda olmasına rağmen, 1 banyo havlusu ve 1 el yüz havlusu konulmuştu. İkincileri biz talep etmek zorunda kaldık. Asla 4 yıldızlı değil, en fazla 2 yıldızlı bir otel. O akşam otelde 2 ayrı düğün varmış. Bu sebeple uzun süre gürültü oldu. Hatta bir ara çocuklar koridorda avazı çıktığı kadar bağırmasına rağmen kimse müdahale etmedi. Üstelik petekten durmaksızın su sesi geliyordu, sabaha kadar bu ses devam etti. Kahvaltısı ortalama, işimizi gördü. Otelin yanında kocaman bir demir çelik fabrikası var. Gürültüyü ve hava kirliliğini tahmin edebilirsiniz. Oteli kesinlikle önermiyorumGezi türüTatilSeyahat grubuAileOdalar: 1Hizmet: 2Konum: 2OdalarTozlu ve eskiYiyecek ve içeceklerKahvaltısı ortalama, iş gördü
Şimdiye kadar gördüğüm en iyi otel her şeyi çok güzel yemekler o kadar doyurucu ki bitiremiyorum.aqua acayip mükemmel çok eğlenceli otelin müdürü Mustafa beye çok teşekkür ederim.aquadaki barda çalışanlar çok nazik.Kesinlikle öneririm
Emircan konserine geldik. Rezalet bir tutum sergiledi otel görevlileri. Kapıyı üstümüze kitledi şirket, ses çıkarmadan içeri tıktılar bizi. Bundan sonra ayak bile basmam. Sakın gitmeyin Diğer
Arkadaşımla randevu almak için aradık full paket aldık.Arkadaşın eşi şehir dışında çalıştığı için bi 5-10 dk geciktik.Arkadaşı aramışlar,arkadaşım da bi 5-10 dakika gecikeceğiz demiş.Telefondaki kişide hamam için çok geç oldu sadece masaj yapılsın hamam olmasın demiş.Neyse geldik,eksi birinci kata indik.Havuz kısmındaki sarı saçlı bayan aşırı suratsız ve ilgisizdi.Saunaya giremezsiniz,buhar odasına da zaten geç kaldınız.Kese köpüğü yaptırıp direkt masaj odasına geçin dedi emr-i vaki bir şekilde.Giyinme odasını bile bulamadık ağzını yaya yaya şu tarafta dedi.Bay yazıyor kapıda biz bayan yazan yer arıyoruz.Biz ilk defa geldik,buyrun size eşlik edeyim ya da ben size bakıyorum siz devam edin şuradan girin falan diyebilirdi ne bilelim nerede.Biz söylenince esmer bi bayan geldi çok ilgili ve güleryüzlüydü sağ olsun.O yönlendirdi bizi.Veeee en önemli şeyi bize söylememişler full paket alınca 1 saat erken gelin ki daha keyifli vakit geçirebilirsiniz diyebilirlerdi.Randevunuza gelecek misiniz diye arayacağınız zaman insanlara hangi paketleri aldıklarını sorarsanız insanlarda mağdur olmaz.Sizin zamanınız kıymetliyse bizimde kıymetli.Hizmet: 5
Masaj için paket aldım,dün akşam gittim.Okulların tatil olmasından mıdır bilemiyorum, havuzda belki 50 çocuk vardı, tam bir panayır yeri(ne masalar yeterli ne sezlonglar)..Ne hamami sicakti, ne hamam içindeki kullanım alanı … Diğer
16 Ocak 2026 tarihinde otelin hamam ve havuz bölümüne gittim ve kese hizmeti aldım. Ancak kese hizmeti için kayıt kağıdına saat 17.00 yerine 18.00 yazıldığını sonradan fark ettim. Kese hizmeti sırasında görevlinin uygulamasını sert ve rahatsız edici buldum, özellikle baş bölgemde kendimi güvende hissetmedim. Yaşadığım durumu orada bulunan çalışanlara ve yetkililere iletmeme rağmen ciddiye alınmadım ve bunun “normal” olduğu söylendi. Misafir güvenliği açısından rahatsız edici bir deneyimdi. Aynı durumu başkalarının yaşamaması için yazıyorum.Seyahat grubuTek
Anadolu otelin bütün emeği geçen müdürlerine ve ayriyetten bizim her isteğimizi eksiksiz yerine getiren personeli ne ayrı ayrı teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum inşallah tekrar dan görüşmek dileğiyle 🙏 … Diğer
Hamam icin esim ile gitmek istedik ve 3 defa aradigim halde Hamam in ariza nedeniyle isinmadigini söylemediler, daha öncede bir defa böyle sorunla karsilasmistim baska ilde. Hicbir eleman sabahtan kontrol etmezmi etrafi😳 ikinci gün tamir edildi ve zamanda bircok müsteri vardi. Personel hic yardimci hatta güleryüzlü degildi.Gezi türüTatilSeyahat grubuÇiftHizmet: 2Konum: 2
Yorumu sadece havuz için yapıyorum... malesef herşey çok kötü temizlik açısından eksikler var havuzun kapasitesini gözetmeksizin gelen herkesi alıyorlar. Bırakın şezlongu oturacak sandalye bulamıyor insanlar. Su kaydırakları 3 saatte bir … Diğer
Otelin girişindeki personeller güler yüzlüydü hep. Otelin havuzu ve Aquaparkı çok güzel en beğendiğimiz yerler oldu. Kahvaltı bu sefer daha güzeldi. En önemli eksiği eşyaları kurutabilecek yer olmaması ve namaz kılmak için odalarda seccade olmamasıydı.Gitmek isteyenlere tavsiye ederim☺️Gezi türüİşSeyahat grubuAileOdalar: 4Hizmet: 4Konum: 3Önemli ayrıntılarOdada ketıl olması, çay ve kahvelerin ve suların boykot olmaması güzeldi buzdolabında soğuk kahve olması da çok hoş ama onun dışında soğuk içecek olarak sadece boykot ürün olan Coca Colanın olması üzücüydü :(Otelde öne çıkanlarÇocuklar için uygun
Kaynak: Google · İşletme sayfasından alınmıştır.
Henüz değerlendirme yok. İlk yorumu sen yap!
Büyük Anadolu Ereğli Hotel, Gülüç, Zonguldak bölgesinde faaliyet gösteren güvenilir bir evcil hayvan pansiyonu olarak hizmet vermektedir. Seyahat veya tatil dönemlerinde evcil hayvanlarınızın güvende ve mutlu olmasını sağlar. 7/24 gözetim, oyun alanı ve kişisel ilgi ile hayvanınız evinizde gibi hisseder.
Zonguldak Gülüç bölgesinde pet pansiyon arıyorsanız Büyük Anadolu Ereğli Hotel doğru adres olabilir. Gülüç ve çevresindeki pet pansiyon seçenekleri arasında Büyük Anadolu Ereğli Hotel, seyahat veya tatil dönemlerinde evcil hayvanlarınızın güvende ve mutlu olmasını hizmetiyle öne çıkmaktadır. Büyük Anadolu Ereğli Hotel ile ilgili iletişim bilgileri, çalışma saatleri ve konum detaylarına bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Gülüç, Zonguldak bölgesindeki diğer işletmeleri keşfet: